Kto bierze udział w kampaniach reklamowych loreal?

Loreal to koncern, który istnieje od 1909 roku, a swoją obecność zaznaczył w ponad 130 krajach. Firma przez lata bytności na rynku zapewniła sobie stałe miejsce w łazience niemmal każdego domu na świecie. Produkty firmy są zawsze pięknie i elegancko opakowane, a sam produkt spełnia najwyższe standardy i wymogi użytkowniczek. Loreal jest znany z takich serii produktów jak:

  • Elseve,
  • Infallible,
  • Preference,
  • Revitalift,
  • True match i inne.

Branie udziału w kampanii firmy Loreal jest uważane za wyróżnienie i do tej pory twarzamy tej marki są takie sławy jak:

  • Milla Jovovich,
  • Penélope Cruz,
  • Andie MacDowell,
  • Gong Li,
  • Kate Moss,
  • Beyoncé Knowles,
  • Jane Fonda,
  • Aishwarya Rai,
  • Claudia Schiffer,
  • Jessica Biel,
  • Scarlett Johansson,
  • Eva Longoria,
  • Matthew Fox,
  • Jennifer Lopez,
  • Najwa Karam.

                    Kim są postacie z reklam Loreal?

    Występujące w reklamach koncernu Loreal osoby to zazwyczaj światowego formatu gwiazdy kina, estrady czy telewizji. Są to osoby gotowe swoim stylem życia, wyglądem i działalnością poprzeć produkty tej marki. Wiadome jest, ze za znanymi osobami korzystającymi z produktów Loreal wzór wezmą liczni fani, którzy będą chcieli mieć kolor włosów jak aaktoka  czy cerę jak osoba Y. Warto zaznaczyć, że do kampani reklamowej tej marki zaproszono także Polkę. Loreal zawsze wybiera osoby wybitne i charyzmatyczne i w tym przypadku poprosiła o współpracę z Grażyną Torbicką. W ten sposób znalazł się w gronie osób, z którymi mogła do tej pory przeprowadzać wywiady czy też komentować ich dorobek twórczy(czyli aktorki jak Julianne Moore, Andie McDowell, Susan Sarandon czy Jennifer Lopez). Z tego też m.in. powodu Grażyna Torbicka pojawiła się na festiwalu w Cannes, gdzie koncern odpowiada za makijaże większości gwiazd, które biorą w nim udział.

                    Jaki jest koszt reklamy Loreal?

Biorąc pod uwagę, że udział w reklamach firmy Loreal biorą osoby, których majątki i aktualne zarobki liczy się w milionach dolarów. Z tego powodu także związanie się z firmą musi w jakiś sposób przynosić tym osobom zysk. Oczywiście nikt nie podaje dokładnych kwot, ale kontrakt z gigantem kosmetycznym musi przynieść zysk. Podaje się, że aktorka Eva Longoria za udział w reklamie Loreal zgarnęła prawie 2 miliony dolarów. Z kolei od lat z marką związana jest supermodelka Claudia Schiffer. Można także wspomnieć, że do tgo elitarnego grona trafiła Polka, Aleksandra Prykowska. Być może udział w reklamie Loreal będzie przepustką do międzynarodowej kariery?Na pewno udział w reklamie Loreal jest intratny nie tylko ze względu na finanse, ale także rozpoznawalność i nowe możliwości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *